Informácie o doručení– bigberthaoriginalslovakia

Informácie o doručení

Všetky naše objednávky sú odosielané pomocou kuriérov Hermes (Postnord) a DPD:

Využívame integrované systémy kuriérov, aby sme vám poskytli tú najlepšiu komunikáciu a služby pre doručenie vašej objednávky.

Sledujte svoju objednávku

Sledovať

Príchod a nastavenie:

Mnohé z našich sedacích vakov sú príliš veľké na to, aby boli odoslané už ako vyplnené. Je to spôsobené tým, že sú príliš veľké pre maximálne rozmery zásielok, ktoré môžu kuriéri doručovať.

Opatrne otvorte vonkajšiu škatuľu a vyberte z nej kryt a výplň. Nájdite si chvíľku a prečítajte si príručku s pokynmi. Vypĺňanie je jednoduché a dvom osobám zvyčajne trvá len niekoľko minút.

Po nastavení sedacieho vaku si obal uchovajte po určitú dobu. Odporúčame to, pretože ak sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodnete vrátiť tovar, môžete tieto škatule znova potrebovať, aby ste mohli sedací vak odoslať späť.

 

Možnosti a obmedzenia doručenia:

Bežné doručenie- Môže trvať až 7 dní

Pokúšame sa dodať všetky naše položky čo najrýchlejšie, ale keďže sa veľa položiek vyrába na objednávku, chceli by sme vás požiadať, aby ste počkali až 7 dní. Ak potrebujete svoju položku naliehavo, použite možnosť expresného doručenia.

**Upozorňujeme, že pracovné dni sú od pondelka do piatku. Napríklad expresné objednávky odoslané v piatok večer odchádzajú v pondelok na doručenie medzi utorkom a štvrtkom.

** Čas uzávierky je 12:00 hod.

Ceny

Bežné doručenie:

Bežné doručenie je 5,00 EUR / objednávka. Doručenie tovaru môže trvať až 7 dní.

Expresné doručenie:

Za expresné doručenie sa účtuje ďalších 5,00 EUR na objednávku (5,00 EUR + 1,95 EUR). Objednávky s expresným odoslaním sú odoslané v rovnaký deň, kedy bola zadaná objednávka pred 12:00 (okrem víkendov). Kvôli rôznym faktorom prepravy, napríklad vzdialenej polohe, ostrovom, produktom vyrobeným na objednávku, neprítomnosti adresáta doma atď., NEMÔŽEME ZARUČIŤ doručenie na druhý deň. Expresné doručenie objednávok trvá 2 - 3 dni.

 

Proces doručovacej komunikácie:

Keď je vaša objednávka odoslaná z nášho skladu, pošleme vám e-mail / textovú správu, ktorá vás upozorní, že tovar je na ceste a poskytneme vám informácie o sledovaní a kontaktné údaje.

Keď budú položky pripravené na opustenie skladu kuriéra (zvyčajne na začiatku dňa doručenia), pošleme vám druhý e-mail / textovú správu. Vďaka tomu budete mať k dispozícii odhadovaný čas doručenia, aby ste sa mohli pripraviť. Ak nemôžete byť k dispozícii v určenom časovom rozmedzí, kliknite na odkaz, ktorý možno použiť na zmenu rezervácie času doručenia na vhodnejší čas.

Čo sa stane, ak zmeškám doručenie?

Ak zmeškáte doručenie, necháme vám kartu. Kuriér sa tiež pokúsi doručenie zopakovať v nasledujúci deň. Ak zmeškáte aj druhé doručenie, požiadame vás o vyzdvihnutie tovaru na určenom mieste. Ak sa tam nedostavíte do 10 dní, objednávka sa vráti späť do nášho skladu.

Po vrátení tovaru do nášho skladu bude na uvoľnenie tovaru potrebné zaplatiť náklady na opätovné doručenie vo výške €15 / balík vrátane DPH.

 

Obmedzenia doručenia:

Doručujeme do viacerých ďalších európskych krajín prostredníctvom miestnych webových stránok, pozrite si pätu našej webovej stránky, kde nájdete náš aktuálny zoznam medzinárodných webových stránok alebo zavolajte do našej kancelárie. Ak zadáte objednávku na doručenie na jedno z týchto miest, budeme vás kontaktovať, aby sme prediskutovali možnosť opätovného zabezpečenia doručenia na dostupnú adresu v zóne vášho poštového smerovacieho čísla. Ak to nie je možné, zabezpečíme okamžité vrátenie peňazí.*